2008 | All rules and No play

all rules and no play

Ready made αντικείμενα (τελάρα ζωγραφικής, παιχνίδια, φωτογραφίες)

Το έργο αποτελείται από τρεις ενότητες (παιδική ηλικία, παράδοση, οικογένεια). Η πρώτη φιλοξενήθηκε στο χώρο του Ορίζοντα Γεγονότων στη Λεωφόρο Κατεχάκη και οι δύο επόμενες στην ΕΠΑΣΚΤ. Η πρώτη ενότητα είναι ένα σχόλιο για την παιδική ηλικία και την ιδανική της εικόνα. Η δεύτερη ενότητα θέτει ερωτήματα σχετικά με το κατά πόσο μπορούμε να αγγίξουμε τα θέματα της παράδοσης και η τρίτη ενότητα αναφέρεται στις απαγορεύσεις της κοινωνίας μέσω της θρησκείας, των κανόνων της ηθικής, των στερεοτύπων κ.α.

.

Παιδική ηλικία/  ενότητα πρώτη

εγκατάσταση στο χώρο, έτοιμα αντικείμενα | 3η ενότητα

λεπτομέρεια

1η ενότητα | άποψη της εγκατάστασης στο χώρο

childhood, εγκατάσταση στο χώρο, έτοιμα αντικείμενα, διαστάσεις μεταβλητές

.

Παράδοση/ ενότητα δεύτερη

selida-026-copy-xoris-keimeno

Τοπίο Ι, ΙΙ, ελαιογραφία σε ξύλο (Κριτίδης), πρόσθετα στοιχεία (παιχνίδια κ.α.), 22 x 32 εκ. το καθένα

Ελαιογραφία σε καμβά (νεκρή φύση της Μιονέτ Πανταζή), χρυσή κλωστή (20 x 28 εκ.), μέρος 2ης ενότητας

Νεκρή φύση με βάζο, ελαιογραφία σε καμβά (Μιονέτ Πανταζή), χρυσή κλωστή, 20 x 28 εκ.

.

Οικογένεια/ ενότητα τρίτη

1n ENOTHTA

Οικογενειακό πορτραίτο/ family portrait, φωτογραφία, κέντημα με χρυσή και κόκκινη κλωστή

I. ΑΝΔΡΑΣ

γυναίκα

αγόρι

κορίτσι

Δελτίο τύπου

Ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ (Γεγονότων), μια ανεξάρτητη σύμπραξη καλλιτεχνών και η ΕΠΑΣΚΤ, χώρος προθέσεων, αναλαμβάνουν την διοργάνωση της έκθεσης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!, η οποία εγκαινιάζεται τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου (Πανός 19α Πλάκα) και Τετάρτη 22 Οκτωβρίου (Κατεχάκη 54), και διαρκεί έως 1 Νοεμβρίου σε ώρες λειτουργίας 19:00 έως 24:00 καθημερινά. Στο κλείσιμο της έκθεσης 1 Νοεμβρίου θα γίνει συζήτηση με θέμα ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥ (Πανός 19α, Πλάκα και ώρα 21:00).Στο «Όνομα του Ρόδου», ο Ουμπέρτο Έκο πλέκει το μύθο του γύρω απ την ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ το ‘χαμένο σύγγραμμα’ του Αριστοτέλη «ΠΕΡΙ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ». Εκεί ένας ώριμος Αριστοτέλης εκθειάζει την Φαιδρότητα και φέρνει το Χιούμορ στο κέντρο της δημιουργικής σκέψης, απειλώντας άρα κάθε απολυταρχικό οικοδόμημα, θρησκευτικό ή φεουδαρχικό. Το χιούμορ προσβάλλει την κεντρική συνθήκη κάθε βεβαιότητας. Η «Απαγόρευση» (ΑΠ – ΑΓΟΡΕΥΩ), έχει τον χαρακτήρα της στέρησης δημόσιας ομιλίας, της πληροφορίας που δεν πρέπει να κοινωνηθεί, της «κακής» γνώσης. Αν το κοινωνικό οικοδόμημα κτίζεται κατ ουσίαν και μέσω αποκλεισμών, δεν έχουμε παρά να μελετήσουμε κάποια στιγμή αυτή την γεωμετρία με ένα μοναδικό κριτήριο: τα όρια του «ηθικού» περιγράφουν την ανθρώπινη ευτυχία ή στήνουν απλώς αναχώματα για την «ευτυχία» των λίγων εις βάρος των πολλών;Αναζητώντας το απαγορευμένο σήμερα, 40 περίπου καλλιτέχνες, 40 χρόνια μετά τον Μάη του ’68, θα επιχειρήσουν να διερευνήσουν τα όρια ανάμεσα στους κάθε λογής αποκλεισμούς και τα αόρατα όρια του επιτρέπεται. Παράλληλα, θα προβάλλεται το ντοκιμαντέρ του Γιάννη Μαυρογένη «Απαγορευμένα». Ένα ντοκιμαντέρ σε διαρκή εξέλιξη όπου εκτός της προβολής, θα συγκεντρώνει υλικό ζωντανής καταγραφής και αλληλεπίδρασης, σε αντιστοιχία με το αυτοανατρεπόμενο σύνθημα: «Απαγορεύεται το Απαγορεύεται».
.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: